lördag 16 augusti 2008

Utmanad!

Ja, jag efterlyser ju mer interaktion på min blogg så kanske jag skall föregå med gott exempel oc interagera på andras bloggar. Svängde som vanligt förbi på Peachys blogg, hon hade antagit en utmaning som en av hennes vänner hade laggt upp. Och den verkade intressant så ja tittade förbi denna Blogg och antog själv utmaningen.
Utmaningen var att sätta alla låtar på sin musikmaskin (dator, mp3 eller what ever) på shuffle och redovisa de 20 första låtar den spelade, för mer detaljerad info klicka på länken.
Här följer redovisningen för vad min dator valde att spela för mig.

1. Eminem - Stan - The marshal Matters LP
2. Lars Winnerbäck - Måste vara två - Kom
3. Simon & Garfunkel - Mrs Robinson - Simon & Garfunkel the Essential
4. Lars Winnerbäck - Farväl Jupiter - Daugava
5. Ida Wiklund - Fiskarna ----
6. Lars Winnerbäck - Tag min hand - Outgiven låt
7. Tokio Hotel - Monsoon - Scream
8. Blandade Artister(Lovsång) - Under ett vattenfall - Ropa till Gud
9. Lordi - Hard Rock Hallelujah - The Arockalyps
10. Björn Rosenström - Lurad - Låtar som är sådär
11. Lars Winnerbäck - Sen du var här - Singel
12. Lars Winnerbäck - Pollenchock & Stjärnfall - Med solen i ögonen
13. Lars Winnerbäck - Inte för kärleks skull - Dans med svåra steg
14. Cranberries - Zoombie - Best of Cranberries 1992-2002
15. Lars Winnerbäck - 13 trappor upp - Dans med svåra steg
16. Kt Tunstall - Suddenly I see - Eye to the telescope
17. YUI - Life - Life
18. Lars Winnerbäck - Jag vill gå hem med Dig - Singel
19. Björn Rosenström - Tjackhoran ---
20. Anna Ternheim - Shoreline - Somebody Outside


Jag shufflade bort 2 låtar och har 418 låtar på datorn (nä ja vet, få låtar, men jag är å andra sidan laglig och laddar inte ner alla låtar som finns...)

1 kommentar:

Anonym sa...

sjukt kul att utmaningen spritt sig lite i bloggvärlden :) din lista är noterad! :)