onsdag 27 augusti 2008

Nya bloggen--> iamphilo

Och som utlovas så skall nu min nya blogg offentliggöras. Efter 9 månader och (med detta) 200 inlägg så lämnar lifeofphilo bloggvärlden.
Sanningen är den att jag tröttnade på denna blogg och jag tröttnade på blogspot, så jag valde att byta, och då kändes det lämpligt att byta blogg samtidigt som jag flyttade.

Den adress ni nu skall vända er till för att fortsätta följa mig (vilket jag hoppas att ni vill) är iamphilo.wordpress.com och just for the record, Ja jag vet att man kan urskilja vissa likheter i bloggadresserna lifeofphilo-iamphilo men det är bara så det skall vara. Offta jag skulle avstå från att ha med namnet på mitt alterego i bloggadressen lixom. Det lär ju inte hända. Så det blev iamphilo. Lägg till det på Bloggkoll eller nåt, för denna avslutas nu.

Så kom ihåg det nu, knappa in iamphilo.wordpress.com på din datorn eller klicka på den här länken --> iamphilo
Första inlägget ligger redan uppe.

LifeOfPhilo, over and out.

BLESS!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha. du har ju helt ratt joel. jag hade totalt glomt bort det! jag mindes bara spanien med mamma o pappa nar ja var typ 7 ar :P hur har du det? var haller du hus?