lördag 16 augusti 2008

Tattoo - Picture.


Ja nu när ja blev så lyrisk över att äntligen ha en design te en tattoo så äre väll inte mer än rätt att ni kära läsare som följer min blogg skall få er en liten titt på vad det är för nåt jag tänker låta föreviga på min kropp. Så här är den nu, bilden på det motiv som jag tänker tatuera in.
För er som (precis som jag själv) inte är nöjd med bildkvaliten min kamera erbjuder så kommer här en textad beskrivning:
- Ett kristet kors i bildens centrum.
- På vardera sidan om korsets fot, 2 klassiska teatermasker, en glad, en sur.
- Övanför den glada masken, under korsets ena arm är en fem-uddig stjärna.
- Ovanför samma korsarm, ett kasettband med vingar.
- Bakom andra korsarmen i en sned vinkel så är det en högtalare som är fästad bakom den långa pinnen på korset.
- Mellan högtalaren och den sura teatermasken, så står texten "Du är musiken", texten går snett in mot den långa armen på korset.
Design: Julija "Jools" Sidner.
Ge mig nu era reaktioner och kommentarer på detta. Vad tycker ni? Själv är ja ju som bekant barnsligt glad över den, men vore ju intressant att veta vad ni läsare tycker om designen. Spec ni som känner mig och därför kanske kan göra er en uppfattning om hur den skulle se ut på mig. Kommer nog sätta den på vänster skulderblad.
Bless

Inga kommentarer: