måndag 11 augusti 2008

Sista veckan

Jahapp då har vi gått in på sista veckan dåe. Ja sista veckan på Käglan altså. Vi stänger på sönda, det känns lite trist faktsikt det har varit väldigt roligt att jobba på Käglan i sommar. Jag hade rätt när ja trodde att ja skulle uppskatta det mkt. Jag skall spara denna sommar i minnet.
Värt att nämna är även att jag inte har förstört en enda tallrik eller ett enda glas/kopp faktiskt. Och det är ju inte precis så att jag inte har försökt, mitt sommarrekord för tallrikar balanserade på armen är hittills 11st (tomma altså), tänte försöka nå 15 innan veckan är slut, minst 13 ska rekordet upp i iaf.

Annars inte hänt så mkt idag, jobbade te 20, var inte så mkt folk på kvällen, men på dan vare rätt bra rusning. Nu bara hemma och lyssnar på musik,ska nog plocka fram skissblocket lite senare och häne mig åt lite målande.
Sen läre väll bli en massa OS kollande inatt, man kan ju som inte tillåta sig att sova när det är OS på TV, det är nästan lite syndigt att missa de direktsända OS grenarna på natten. Spec när det rä så att finalerna i simningen går på natten. Simningen borde va obligatorisk för alla människor :P

Ajja hare.
Bless

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha sådär brukar jag också göra! när det är lite att göra så tränar man på att ta tallrikar, dock tar jag tallrikarna som om det skulle vara något på dom! rekordet är 8 faktiskt!

Och dte där medatt inte krossat något är grymt bra! annars går dte ju nästan alltid en mugg i månaden!

Philo sa...

Haha jo det känns starkt att ligga felfri faktiskt. Nu får ja inte över tänka det bara och börja tänka "Nu äre bara en vecka kvar nu får aj inte krossa nåt" För då kommer ja krossa saker bara av den tankegånge jue. Jobba ända in i kaklet som det heter :P