lördag 23 augusti 2008

MItt kaos

Jahapp, då var mitt liv komprimerat in i 17st flyttlådor. Det som den senaste tiden har gällt som centrat i mitt liv har samlats ihop och packts ner i lådor och är redo att forslas bort till annan ort.
Lägenheten som har tjänat som mitt hem de senaste nio månaderna är nu tom, inga spår av den faktsitk fortfarande är bebodd synes nu i detta tomrum.

Ja kort sagt är nu allt klart för flytten. Jag skulle kunna studsa in i bilen och bli Sundsvallre imorrn, men så blir det inte. Jag har fortfarande förpliktelser i Byn ett par dar framöver. Men det ser ut som att min förutsägelse i tidigare inlägg håller. Onsdag. Onsdag är dagen då Joel "Philo" Bäckman återvänder hem.

(Tänkte lägga upp en bild på hur min nu tomma lägenhet ser ut i detta kaosskick som har uppstått efter dagens städningar. Men gjorde noteringen att även utrustningen frö att föra över bilder från kameran till datorn är nedpackad och ja orkar som inte plocka fram den. Så får inte se nån bild på mitt kaos.)

Inga kommentarer: