torsdag 21 augusti 2008

Utfyllnad

Dagarna segar sig rätt mkt fram, är inte så mkt att göra här i Byn nu på slutet. Har en gruppträff kvar, på sönda, men annars ingenting, så jag känner mig inte så produktiv arbetsmässigt måste jag tillstå. Smyger messt runt i lägenheten med penna och papper och sitter och tecknar, eller läser böcker, (jobbar mig fortf igenom Utvandrareposet av Moberg). Är ju inte så intressant att sitta vd datorn heller, det känns ju väldigt förslöande, då aktiverar jag mig hellre på nåt sätt. Dock den tid jag faktistk ägnar vid datorn spenderar jag med att återuppleva en av mina favorit sitcoms, "'Allo 'allo", klockren serie, rekomenderar verkligen att se den. En av tidernas bästa.

Ajja, händer som inget alls här. Jag har tråkigt, det blir inget intressant blogginlägg så jag avslutar här. Ska gå och laga lite mat nu tror jag jag är lite hungrig faktistk.

Bless

Inga kommentarer: