torsdag 14 augusti 2008

Tattoo.

Jag har ju tjatat rätt mkt om det här att ja vill smycka mig med en tattoo, har ju vare mkt fram och tebax med desings och liknande. Men nu äntligen så kan ja glädja med att designen är fixad. Jag fick hem Jools design idag, och damn it tjejen levererade big time. Sjukt bra design, hon hade fått med allt det jag ville ha med, men på sätt som jag aldrig skulle ha komme på att göra själv. Jag är fruktansvärt nöjd med resultatet, jag är riktigt kär i den designen faktistk. All cred te Jools som var villig att delge sin konst för att smycka min kropp. Heder till den damen!!!
Så nu blire som så att eftersom hon hade gjort 6 olika varianter på designen, så har jag valt ut 3 som jag älskar, så ja kommer andvända närmsta veckorna till att känna vilken som jag älskar messt och samtidigt hitta en tatuerare som känns stabil. Så ka ni nog sen se att jag firar mitt återvändande till Sundsvall med en tattoo =)
Nu är det nära, nu kan ja sluta tänka på designen och börja tänka på vilken studio jag skall gå till. Skulle ju hellst vilja åka ner te Örebro och Needle Demon, gillade den studion och har bara hört bra om de. De gav mig min andra piercing (den i bröstvårtan) och mitt intryck av studion var att jag gärna fortsätter låter de stå för utförandet av min kroppskonst. Men lite dyrt att åka ner te Örebro lixom så det blir nog inte =(
Har hört om ett par bra studior i Gävle med, minns inga namn nu men kommer höra mig för lite.
Schröder i Bollnäs sägs ju vara grym, ligger ju nära här med så det är ju ett alternativ.
Känner inte till nån studio i Sundsvall egentligen, bara Taurus, har hört lite blandat om de så jag vet inte vad jag ska tro.
Men motivet är fixat så nu äre bara rulla på. Åh jag är helt i extas nu, det är eufori detta.
JAG HAR EN EN TATTOO DESIGN ÄNTLIGEN!!!!!!!

Bless

1 kommentar:

Anonym sa...

gulligast i stan, det är du ^_^ kul att du gillade dem! skicka över ändringarna till mig senare ikväll ^_^
kram!