söndag 15 juni 2008

Uppdragslistan

Jag vill ju gärna ha lite interaktion mellan mig som bloggare och er som läsare, nu ska vi jobba lite tillsammans.
Här kommer nu en uppdragslista med uppdrag som jag tycker att ni ska föröska utföra. Utför så många du kan och ta bilder för att bevisa ett effektivt utfört uppdrag. Maila sedan in bilderna till mig så publiceras de på bloggen för allas underhållning och trevnad.
Här kommer listan med uppdrag (7 st, så att du kan ta ett om dagen.)
  • Spela fotboll med ett äpple som boll.
  • Baka en kladdkaka.
  • Hitta på en egen superhjälte och klä ut dig till denna.
  • Klättra så högt du vågar i valfritt träd.
  • Bit valfri person i axeln.
  • Starta ett kuddkrig.
  • Gör en kullerbytta (alt. volt, handvolt, hjulning, flickis etc, etc) i en park.

Utför så många av dessa du kan/har lust med/orkar/vill och ta en bild för att bevisa det, maila bilden/bilderna till jag (dodo298@hotm...) ska vi se hur många uppdrag som utförs.
Kom igen och delta nu. Jag ska försöka utföra så många jag kan, och det vore ju roligt om just Du kära läsare oxå ville deltaga så vi får lite interaktion i denna blogg.

Inga kommentarer: