torsdag 26 juni 2008

Lite diverse prat bara.

Kom hem just från jobbe. Var en kort dag idag, körde bara 11-17, så det var rätt soft. var rätt mkr folk där dock, många som fikade, dock itne så många som åt så det var inte så mtk att göra.
Ajja rätt ok dag. Nu äre inge mer Kägeljobb innan Sundsvall, har bara grupp på lörda, och leda gudstjänst på sönda. Så nu är ju det största avklarat. Känns skönt me lite softare tider nu.

Ajja annars int eså mkt av värde att säga. Andra semin i fotbollen ikväll. Spanien-Ryssland, ska bli spännande att se, men det går ju inge bra för mina lag, alal ja har hålle på har ju åkt ur, så om den trenden håller i sig så komme rju Spanien fara ikväll.
Kul match igår, Turkarna var fett bra, jag tyckte att de ägde matchen, men så fick tyskland ett mål i sista minuten så de vann. Synd med det här "tillfälliga" avbrottet bara, missade ju massa intressanta saker.

Jag tog bort min Lunar idag :P Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Den gick i graven efter 6 år, 2 månader och 4339 inloggningar :P Så nu är jag officiellt lite mindre fjortis än vad jag var igår :P Hahaha, humor. Nu ska bara min Helgon bort oxå så kan ja ge all min energi åt bloggen :P Visserligen har ja inte vare aktiv på varesig Lunar eller Helgon på typ 2 år, men ja ja ju ändå logga in en gång om dan typ av rutin. Näe shit, jag har ju P3 Star med kom ja på nu... den måste bort den med... och sockerdricka, men den måste ju ha självdött eftersom ja inte logga in sen 2005 typ... Ajja min communityperiod är nu officiellt över iaf. Känns bra =):P

Hare
Bless.

Inga kommentarer: