söndag 22 juni 2008

Uppdragslistan vecka 26

Kära läsare, era uppdragsbilder har lyst med sin frånvaro. Jag är lite bitter över detta, men det var ju första veckan så ni för förlåtna. I ärlighetens namn skall jag erkänna att jag själv enbart hunne med ett uppdrag, så det var lite tamt denna vecka.
Hittils är det bara Nordlander som har komme in med en uppdragsbild. Men ni har tills imorrn på er, imorrn redovisas uppdragen som komme in.

Men här kommer Uppdragslistan för nästa vecka, va lite aktiva nu och gör ett uppdrag eller två.
  • Rita en teckning.
  • Balansera minst 3 böcker på huvudet.
  • Klä ut dig till valfri karaktär ur valfri film.
  • Klä dig i en klädstil som du normalt sett inte brukar klä dig i.
  • Bygg en kojja
  • Skrämm en vänn.
  • Krama en person du aldrig kramat förut.

Så där har ni uppdragen för vecka 26. Kom igen nu och delta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det känns lite skummt att krama någon man inte kramat förut och sen ta kort på det! Om jag vore den som blev kramad skulle jag ta ganska illa upp och kramens syfte förstörs som helt! Men det är kanske bara jag

[SirAj]

Philo sa...

men det behöver ju lixom inte va en total främling jue, det kan va en klassis du aldrig kramat t.ex, eller nåt annat. Det finns många av mina vänner jag aldrig har kramat, och då får man en anledning att ge de en kram. Trevligt lixom...