torsdag 12 juni 2008

Jahapp.

Nu äre såhär va, att från och med nu vill jag inte att det skall pratas om min läga som "läga" eller "lägenhet" eller nåt annat sånns trams. Från och med denna stund skall mitt boende tituleras som "The Philo Mansion", eller om du är lat kan ja acceptera att du säger enbart "The Mansion". Sånna är från och med nu reglerna.

Idag vara jag ledig. Blir nog rätt soft, funderar på att ta mig ut och springa lite. Köra lite intervall-löpning uppför Borgen kanske, ja ska lära mig att uppskatta löpning hade jag tänkt, det är ju en rätt behändig form av träning, det enda man behöver är ju som ett par skor. Jag känner mig redo att ta det steget i livet och lära mig uppskatta denna horribla form av träning som löpning faktsitk är.
Denna nya förestättning kan nog spåras till det att jag de senaste dagarna har fastnat vid filmerna Rocky 1,2&3 som sänts på TV3, filmer om hård träning. Av nån anledning så känner jag mig alltid extremt redo att träna efter att ha sett en Rockyfilm. Och ja menar hur svårt ska det va att springa, ser ju lätt ut på tv jue... :P Men man kan ju heller inte utesluta att jag helt enkelt har blive tokig heller...

Nu ska ja gå och handla lite tänkte ja, måste byta en glödlampa i badrummet. Ska bli spännande att hur det går. Eftersom jag är ungufär lika händig som en morot så kan detta bli hur som hellst.

Bless

Inga kommentarer: