onsdag 11 juni 2008

Motivation.

Jag behöver motivation. En motivation jag itne har. En glöd i mitt hjärta som får mig att gå den där extra milen för att nå målet. Just nu är jag liknöjd, come what may i dont care typ. Jag skiter i om ja lyckas eller misslyckas, det är mig likgilltigt. Jag har ingen kraft att bita ifrån om nåt skiter sig, och inget driv att kämpa för att det ska gå bra. Jag är inte uppfylld av nåt. Jag är tom. Jag går på rutin och jag bryr mig inte om det. Jag brukade hata rutin, jag ville hela tiden klara nåt nytt, men nu finns det inget som driver mig till nya höjder.
Jag behöver nåt som ger mig det. En idrott, ett husdjur, en fiende, en utmaning. Nåt, vad som hellst som kan tända min eld igen. Nu är ja bara tom. Likgilltig, oberörd. Jag brukar itne va sån.
Tungt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi slåss? Fiende+sport?

Philo sa...

Köng :p Jag röstar för att vi kör Thaiboxning med förbundna ögon, och bjällror runt armar/ben så det hörs när vi rör oss. Äru på??