tisdag 17 juni 2008

Trött är jag

Asså jag är groteskt trött idag, helt sjukt att se, och kanske ännu sjukare att uppleva. Skulle ta mig för att kolla på Frankrike-Italien matchen tidigare ikväll, såg typ första 5 min sen somna ja i soffan, sov genom hela matchen, vakna dock så ja han se att Italienarna vann me 2-0 och är därför vidare som grupp2a, kommer få spela kvarten mot Spanien. Inte en chans att de går vidare från det om man kollar på hur lagen har sett ut i grupperna. Spanien kommer förstöra Italien. Ja tippar 5-1 Spanien, Sen är visserligen Italien ett lag man aldrig kan räkna ut. De kan mkt väl skärpa till sig i kvarten och slå ut Spanien med förkrossande marginal, men att dömma av hur Ita spelat i gruppen och jämföra det med Spaniens gruppmatcher så ska Spanien vinna det rätt lätt.

Ajja sov igen om hela matchen iaf, vakna för ett tag sen, Sir Aj ringde och väckte mig :P
Sen kund ja inte somna om, sömn ska komma spontant :P
tidigare idag när ja kom hem från jobbe kan ja meddela att jag ar testa ut nya frisyrer, börjar bli lite less på mitt långa hår, vill eg klippa mig, men offta ja har tid me det lixom, så det blir nog en ny styling bara, sneluggen kommer nog göra comeback på mitt huvud. Såg rätt Ok ut, bild kommer upp på BDB.

Imorrn en ny 11-20 dag på jobbe, måste sova lite inatt tro ja, måste blir lite utvilad, annars kommer ja se ut som ett förvirrad, nyvaket skogstroll på torsda och det vill ja ju gärna inte.
Ajja detta var allt för dagen.

Bless

Inga kommentarer: