fredag 13 juni 2008

Dagens

Rätt lugn dag på Käglan, var lite av-och-till väder, så även om solen skn stundtals så blandades det med lite regnskurar och eftersom besökssatistiken på Käglan är rätt väderberoende så kom det inte sååå många idag. Men det var kul iaf. Kommer nog uppskatta att va på Käglan i sommar känner ja, när det är lugnt så kan man hitta på många andra roliga saker att göra, och när det är mkt folk är ju det revligt det med =) Så jag ser fram emot denna sommar.

Dagens kommentar: "Varför köper inga våra muffins, jag har faktstiskt bakat de med mkt omsorg och kärlek!" - Ange

Dagens snyggaste: Lätt ovan nämda muffins.

Dagens roligaste: Susys minspel under ett parti Stress mot Reb.

Dagens bästa: Tvillingsyrran har min rygg, hon vet hur man uppmuntrar mitt ego. Thnx Mic, uppskattar tanken.

Dagens förväntan: Tiger hem från resan =)

Dagens extas: Holland-Frankrike 4-1!!!!!!!

Dagens insikt: Om Sverige kommer 2a i Grupp D så möter vi ett till synes ostoppbart Holland i kvarten, dog just Sveriges EM dröm?

Bless

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mina muffins ägde :p

Anonym sa...

haha jag är bra jag vet :p /a