onsdag 25 juni 2008

Arbetsdagen idag

JObba 11 timmar på käglan idag, tärande, är rätt trött nu. Borde ef ha drage mig ner te Käglis lite senare än ja gjorde, men trodde inte att ja skulle behöva nån övertid. Hade vare tvungen att byta te sen arb-tid idag för att det var nåt sångmöte nere på Käglan på kvällen så vi behövde va 3 i personalen då. MEn ja trodde det skulle hinna sluta te jag gick av jobbet kl 20. men det gjorde det inte, så ja fick stanna te 22 och hjälpa till att stänga. Tuuuungt. Tar en kompsovmorgon imorrn iställe, hade inte vare nice att jobba 11h och sen gå upp och öppna dan efter =( Jag har även räknat ut att jag troligen jobbar flesst timmar av alla på Käglan. För jag har lika många pass som de andra, men mitt kortaste pass är 2 timmar längre än de andras, (1h längre än husmors). Så vem kan dömma mig för att jag är lite seg ungufär när skiftbytet kommer på dagen. Idag va ja även tvungen att vänta me min lunch te kl 15. Skulle va Ungdomsledarmöte då så tog ut min lucnh i samband med det för att inte ställa till nå krångel i jobbet. Fatta va tärt det var, hade ingen ork alls mot slute där.
Dock senare så gjorde ja bedömningen att min kära insats för att rädda sångmötet berättigade mig te en gratis midda oxå =) inkuderad 3 koppar te och 2 kaffe. Funderade även på att inkludera 2 kulor glass, men det blev inte så.

Sundsvall på sönda, en vecka off dåe. Andra året i rad jag är i Sundsvall över Gatufesten faktistk. Se vad man hinner med när man inte är aktiv simmare längre. Får se hur aktiv ja kommer vara. Vill nån träffa mig så vet ni att jag är där, s bara att höra av er. Jag komemr nog itne ta så mkt initiativ, har styrt för mkt på senaste tiden när ja vare hemma, orkar inte så mkt mer. Ajja kan bli kul, jag hyser hopp.

Nu ska ja snak i telefon
hare bra bye bye.

Bless.

Inga kommentarer: