torsdag 8 maj 2008

Ö-vik

Åh vad lycklig jag blev över att ni läser min kära lilla blogg =) Egentligen hade ja väll inte behövt slänga ut den frågan, men eftersom jag är ungufär lika teknisk som en rädisa och blogspot verkar lite sämst så har ja inte hittat statistikfunktionen. Funderar faktiskt på att byta till typ wordpress eller nåt, Peachy rekomenderade wordpress som grymmt underbart bra.

Måste slänga ut en hyllning te Steffi idag med, hon fyller ju faktistk år det lilla livet :P 17 för att vara exakt, Grattis Steffi!!!!!

Igår så åkte jag upp te Ö-vik, den lilla hålan (hahahha den lilla hålan med 10ggr mer invånare än Fjöget) Skulle hänga lite me Julija. Det var ju fett trevligt, länge sen ja såg henne, hon var gråaktig i håret :P Kolla stan lite, satt och fika på Café UH (EFS.Kyrkans café) och sen hade vi myskväll hemma hoss Julija, lyssna på Winnerbäck, kolla på film (Chicago) och drack kallt te (vi glömde bort att vi hade kokat te :P). Jag gjorde även en Bolt och välte ut en del mjölk på golvet :P
Det heter så från och med nu om man oavsiktligt välter ut en massa vätska på golvet "att göra en Bolt", detta efter Beckis händelse med en såsburk som hon inte riktigt hade koll på :P och Steffi som hälde ut en liter saft på köksgolv och Joel :P
Typ samma som "att göra en Mats" vilket är när man käkar tacos men fyller brödet för fullt och viker för dåligt, så att när man tar en tugga så går brödet sönder och all tacos far ut över hela rummet.

Allt för nu
Bless

Inga kommentarer: