torsdag 8 maj 2008

Det var som 17

Kom just hem från Steffi, va där och firade den nyblivna 17åringen, det var trevligt, Jag, Mari, Sir Aj, Emz, Beckis och Steffi. Mkt trevligt, vi käka massa mat och snacka skit i ett par timmar. Lyssna på när Sir Aj och Steffi berätta om lärarna på Skvadern, det är alltid kul, man måst eju hålla sig uppdaterad på sina gamla lärare vettu, och hörde när Mari och Emz berätta om deras bildkurs de ska gå :P vi kom fram te att Mari nog har bildtalang, eller hur var det? Jag och Beckis sa inte så mkt, vi va rätt tysta idag.
Nä men det va trevligt, Mari käka tårta som en tok, skrapa verkligen rent sin tallrik, men finne som hon är så är hon ju laktosintolerant så hon fick världens magont, såg verkligen lidande ut, hon klara inte att köra hem, så det föll på mig att köra. Ja gillar hennes bil, den är verkligen...intressant... dragläget finns inte, det är obefintligt på den bilen, och bromsen tar jääääääte långt ner, så man måste verkligen broma hårt i alla lägen. Men den har blive bättre sen Gävle resan för 2 år sen iaf, då var den ju verkligen i en klass för sig, på den tiden var bromsen trasig, (handbromsen oxå) belysningen funkade inte, gasen brukade låsa sig och hastighetsmätarn hade lagt ner verksamheten. Nä verkligen, ja gillar hennes bil.

Imorrn ska ja ner te mitt älskade Fjugesta, åååååh ja saknar er. Ska bli underbart att träffa er där nere i Närke igen.
Lovar att ja säkert även kommer komma hem och prata klockren närkingska igen sen oxå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, tänkt jag som inte tål nå mjölk. Blir riktigt sjuk om jag får de. Du vet att man skikar alla allergiker till lilla Ockelbo. Tycker synd om henne, vet hur lidandet är.

Anonym sa...

Jag mena, man skikar inte alla allergiker till lilla ockelbo. När några med. Alla får inte plats här.