söndag 11 maj 2008

Beal-

Måste även ut me en hyllning. Något sen men det känslan är iaf äkta.
Det är så att en stor förebild i mitt liv, fd klasskamrat, inspirationskälla, och väldigt nära vän just har fyllt 21 år. Därför vill jag slänga ut ett stort grattis till the one and only B.
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!
B är en fantastisk kvinna och till stor del det enda som tog mig igenom gymnasiet. Hade det inte vare för B hade ja bytt linje efter 1an. Men det blev 3 grymma år och B kan ta cred för iaf 90%av det.
B bor i Sundsvall med mor och 2 bröder och drömmer om att bli makup artist. B är citatens mästare och står säkert för en stor procent av av alla citat upplagda på denna blogg. B kan mode och den dag du ser B och ärligt och uppriktigt kan säga att hon inte ser bra ut är den dag då grisar flyger och helvetet fryser te is.
B är en mkt amtitiös kvinna och vill hon uppnå något så ser hon till att lyckas hur svårt det än verkar. B är inte rädd för att jobba häcken av sig för att uppnå sina drömmar.
B tror på karma och lever efter att What goes around comes around.
B är drottningen innom Sundsvalls uteliv.

På senare tid har man kunnat se B bla i Thailand med mig och snart kommer hon kunna ses i sin nya läga uppe på Norra Berget/Norrliden.
Återigen Stort GRATTIS B!!! Hoppas du hade en grymt bra födelsedag. Jag kommer och hälsar på nåt i lägan innom snart.

Inga kommentarer: