måndag 5 maj 2008

Stupid löpning.

Jag var ute och sprang idag... Jag är nog lite knäpp skulle man kunna påstå. Typ "Hmmm, jag vill träna, men har inga simgrejjer i Sundsvall... Vad göra? Men springa är ju ganska kul, det är ju vår och så, fina omgivningar uppe på gravkullarna och springa kan ju va roligt." Totaly stupid, jag har väll aldrig uppskattat att springa, löpning är ju kanske den tråkigaste och hemskaste form av motion som finnes, är ju bara dum som ens tänker tanken. Men det är typ den här tiden på året de tankarna kommer, i Fjöget oxå vet du "Ja men här är det ju fint att springa, kan kolla ut på årkrarna och njuta av naturen och träna lite" Dumheter. Nä ja uppskattade det inte, va halvdöd efter 2.5km, men det kändes ju lite mesigt att bryta då så dum som man är så bestämde ja mig för ett varv till, man vill ju inte verka slö vettu, men vet ju aldrig vem som kan ligga i buskarna i Ljusta och kolla, så ja plåga mig ignom ett varv till. Sen kunde ja bryta ihop me gott samvete.
Nä löpning är inte min grejj, ska aldrig springa igen. Stupid stupid löpning, what the fuck do you think you are doing trying to make me look stupid!?!?!
Undra om inbjudan att gymnastisera lite me Flippy står kvar, då kanske man skulle prova på det lite nu när man är i Sundsvall. Men nä annars håller ja mig te simning och kampsport, alternativt på vintern skidåkning, det är riktig idrott det.

Bless.

Inga kommentarer: