fredag 16 maj 2008

Fredag

Det snöade i Byn igår, troru det gjorde mig glad eller??
Nej det gjorde det inte!!!! Nu ska ju sommaren börja komma, nu ska det ju bli varmt och sol, och mjukglass i parken och barnen som skrattar, och jobbiga överentusiastiska fåglar som kvittrar irriterande, och badmode, och solglasögon och ja allt det där ni vet. Men nä det blir det ju inte, nu ska det börja snöa igen =( Och inte var det ett bra snöfall heller, ja menar ska det snöa så ska det ju snöa på riktigt, typ komma ett riktigt lager så de kan öppna backen igen och man kan plocka fram brädan och åka lite, men nä det blir ett sånnt här irriterande snöfall som smälter bort nästan direkt, ligger bara kvar lite småslask dagen efter. Dock lagom kallt för att det ska kännas jobbigt att bara köra en t-shirt under vårjackan.
Gjorde det idag, kände att ja hade rätt att tröstäta lite, så ja tog en prom ut på byn i mysbyxor, en bagy fulT-shirt med målarfärg på och min fantastiskt styliga vårjacka och köpte en baguette. Klädd så osnyggt har ni itne sett mig på länge, och det kommer troligen dröjja länge igen till nästa gång. I vanliga fall när ja visar mig utanför lägan så är jag oklanderligt klädd, ledigt klädd finns inte i min garderob. Så det kändes lite wierd med dagen outfit, men lite nice oxå.

Annars idag itne så mkt, tvkväll typ, Så ska det låta, Var fan är mitt band, Postkodmiljonären, and so on, and so on.
Även sutte ett tag idag och YouTubat olika stand up klipp, omg ja säger då det Ellen deGeneres är kanske bäst. Hon kan stand up comedy, gillar henne starkt.

Annars inte så mkt.
Nästa del i Prince for Peachy kommer nog upp senare. Skicka in ansökningar, ni vet att ni vill!!!

Bless.

Inga kommentarer: