söndag 4 maj 2008

Konfa läger

Just avslutat konfaläger på Ensro, fett med nice det =) Lägret var verkligen till belåtenhet, nästan så man saknar sin tid som tonåring lite faktiskt, men det är gött att va ledare med verkligen.
Tycker att det var ett mkt bra läger, min tvärgrupp funkade riktigt bra, kärlek te er, nice att lära känna er. Lektionerna var mkt bra, mina var lite oplanerade men de blev bra tycker ja. Min drama aktiviet var nog uppskattad känns det som, så jag är nöjd med det.
Stämningen på lägret var bra med, alla verkade komma bra överens, härliga konfirmander att jobba med.
Vi hade många som redan hade mkt lägervana, det var rätt bra faktsitk tycker ja, känns som att typ häften va värsta lägerrävarna. Älskar er alla deltagare, kärlek te er, men ingen nämd ingen glömd.
Men måste säga att ja vart lite förvirrad på alla smeknamn faktsitk... höll nästan på att tappa kollen på vem som var vem. Sen att jag kanske var den som messt använde mig av smeknamn är ju en annan sak :P Nordlander, Musse, Angie, Macho, Emo, Kazper, Olle, Lizzy, Jakobakus, Klippan, Mitalda, Garth. Vart nästan lite förrvirrad på vem som var vem på slutet :P
Nä fett med nice att va på läger me er iaf.
Och slutligen, jag vill ge sjukligt mkt kärlek te mina konfirmander, jag är såååååå stolt över er, helt underbart att va på läger med er, ni skötter er så bra, ni var så duktiga rakt igenom, ni är så klockrena, jag gillar er verkligen. Kärlek i massor. Underbart att va er konfaledare, tack för att ni finns =)

Bless

Inga kommentarer: