tisdag 27 maj 2008

Jaså? Jaha. Okej!

Som sagt slö vecka i veckan, idag har inte hänt nåt alls typ. Sutte och kolla över lite planeringar inför sommarn, och så bara. Sen en sväng på Byn och handla lite nödvändiga saker. Sen skulle ja förbi biblioteket oxå och omlåna två böcker jag har, men det var stängt så det blir imorrn istället.
Nu på kvällen kollade jag Fight Quest på Dicovery, handla om Kyokushin Karate idag, då måste ja ju kolla :P Jag vill tränan igen, verkligen synd att det inte finns nån kampsoprt i Byn, det är lite surt faktsitk. Kampsport är ju kanske det roligaste att träna. Ett som är säkert är att ja iaf måste köpa en sandsäck och smälla upp i nå rum i lägan, det känns helt rätt. Kunna stressa av sig med att nöta slag och sparkar på en säck till man är typ död. Synd att ja inte har nån att sparra med eller nåt oxå, känner att min teknik verkligen inte är på topp nu. Känns typ som att ja skulle knockas direkt om ja körde med nån nu.
Ajja annars inre så mkt mer, att säga, hem i helgen. Tänkte ta mig förbi Bs nya läga och hälsa på lite, måste ju spana in hur hon bor nu.

Hmmmm, undra förresten om Tiger tänkte skriva nåt i sin Resedagbok snart dåe. Vore ju lite nice att veta hur hon och Ellen har det där ute Europa. Hoppas de har det grymt bra iaf, bra väder, roliga människor, härliga stränder och intressanta städer och mycket fest. Go for it Tiger!!!
Alt för nu.
Hare bäst.

(För er som väntar på nästa Prince for Peachy avsnitt kan ja säga att ja jobbar på det, har lite insporationstorka just nu, men i veckan lär ju ett nytt komma upp... Så känn er relativt lugna.)

Bless

Inga kommentarer: