tisdag 8 juli 2008

Snällare än man kan tro.

Asså shiet, jag har ju typ gått in i väggen nu jag. Var ju rätt sliigt med Gatufesten, sömnen infann sig typ vid 4 varje natt. Sen direkt tebax te jobbe i byn igen och lets face it, hur kul det än är så är man rätt körd efter 8 timmar + 30 min lunch. Så imorse kände jag att nu har jag gått in i väggen. Vilket ledde mig till att jag ville blåsa ut lite känslor, så min ursprungliga plan var att trashtalka en kändis jag hörde på radio idag, på min blogg. Men sen insåg jag att det är inte spec snällt. Jag menar, att trasha nån som inte finns tillgänglig att försvara sig är inte riktigt okej, samt att jag känner ju inte personen i fråga så det är svårt att bygga en trashtalk på enbart fördommar. Fördommar har ju en tendens att va ogrundade. Så hade jag byggt en trashtalk på det hade det vare jag själv som var en idiot, och jag framstår ogärna som en idiot om jag skall vara ärlig. Så jag skall avstå från det.

Vad jag däremot skall göra är att berätta att Crashdïet är ett fett bra band, är riktigt såld på låtarna Breaking the chainz och Falling rain. Dock inte lyssna in mig så mkt mer på de. Men det är helt klart ett projet att göra. Älskade deras konsert på GF.
Nyss kollat på Lock, stock and two smoking barrels, se den filmen, den är legendariskt bra.
Nu blire lite musik och sen läsa lite tror ja. Dock inte bestämt mig för vad än, blir en omläsning iaf känner ja, pallar inte att börja på nå nytt, blir antingen White wolf av David Gemmell, eller De Skinande än David Eddings. White wolf har jag läst 2ggr, en på svenska och en på engelska, grymmt bra bok. De Skinande är andra delen i "Sagan om Tamuli", har läst den och hela serien typ 5-6 ggr, så den kan ja slöläsa utan att behöva bry mig spec mkt...

Hare gött vänner och alla ni andra.
Bless.

Inga kommentarer: