måndag 7 juli 2008

Lördag (Även känt som Nu Bränner Vi Det Sista Krutet)

Min trogne vän och vaendragare B skulle inte ner. Det var synd. Hon var saknad, typ mkt. Men jag ver te 19.30 iaf. Hälsa lite på sir Aj och Johanna Hägg i Sir Ajs läga. Sen Håkan Hellström! Håkan!!!! Kanske bästa artisten på hela GF. helt sanslöst va bra killen är. Var en riktigt magisk konsert, ren lycka. Extas verkligen. HÅKAN!!!!!! stog första delen me Sir och Hägg. Andra delen med Tvilling. Sen drog Tvilling hem, och jag var ensam kvar. Så ja gick ner te Lilla Scen och kolla på Crashdiet, aldrig hört de förr men de var även de fett bra. Sen upp te stora igen. På vägen mötte ja Peachy och hennes crew hängde lite med de. Sen mötte jag tillresta Lenon och världens bästa Flippy med flickvän Lydia. Trevlig sällskap med Hellacopters i bakgrunden. Men man ska inte låsa sig, så vid 11 ner te tivolit leta på Mari, Maria, Ems och Peachy med crew. Försökte övertala Mari att åka karusell, gick inte bra. Vi drog oss iställe upp te Oscars. Där mötte ja Tvilling, så ja lämnade de andra för henne. Hon var ensam och övergiven så vi letade efter hennes vänner. Efter många om och men hittades de vid O´Learys. Då för min del tebax te tivolit. Såg Maria bli upphånglad av Steffis vän. Sen Virvelvinden me Mari och Maria. Fett sura vart vi. fick ju inge snurr öht. Sura. väldigt sura. Skrek rätt mkt. Sen eskorterade jag Tvillig te grindarna för hon skulle hem. Mötte en förvirrad blond yngling vid namn Johan där, han skulle möta ditresta från Ume Linda. Men pga inget festivalpass kom han inte in på området. Men vi sneaka till oss ett och gick in å mötte Linda. Hon var det länge sen ja träffa. Fett nice dam, underbart att se henne igen. Hon hade även backstagepass, så vi följde me hon och hennes vän in backstage. Jag såg Håkan!!!! Men det var lite trångt där, samt att backstage gör mig lite nervös. Jag är inte backstage material. Så ja leta åter upp Mari och gänget vid 02. Och vi for hem. Först skjutsa Maria med vänner ut te hennes hem. Sen Ems hem te henne. Sen te Dalen där Mari och jag Håller till. Snigel höll även till där under GF. HEnnes bror har flytta dit. GRATTIS säger ja. Från Alnö till Ljustadalen, helt klart har han bytt upp sig. Alla vill bo i Dalen =)

Inga kommentarer: