tisdag 8 juli 2008

...men ändå lite bitter.

Jo en till sak, som jag kan gnälla lite på med gott samvete. Mina händer stinker äckelcurry. Var lite hungrig när jag kom hem från jobbet. Men inte sugen på att laga nåt, så ja gick ner te Preem och köpte en baguette. Va sugen på en Kyckling/Sweet chili. Men saken med Preem är att de växlar. Ena dan har de Kyckling/sweet chili och andra Kyckling/curry, men båda ettiketteras kort och gott som "kyckling" så man vet typ inte vad man får förrän man smakat. Idag hade de curry. Curry är inte gott och det luktar verkligen inte gott. Men hungrig som ja var så måste ja ju äta upp den jue. Så nu luktar handen jag höll baguetten i väldigt starkt av curry. Me no like =( Jag vill inte känna currystank så fort jag rör mig. Jag vill känna lukten av mitt nya shampo, det luktar typ melon, är typ extas att tvätta håret. Men nu blockeras denna ljuva doft av den förfärliga stanken av curry. Jag måste dusha igen så ja slipper detta känner jag...

Bless

1 kommentar:

Anonym sa...

Något som fungerar mot typ all lukt är att tvätta händerna med alcogel,dock är det inte speciellt vanligt att man har hemma, men diskmedel och kokhett vatten fungerar också! =)