onsdag 9 april 2008

Seriös som en clown.

Hahaha, jag är trött, jag vet inte, av nån anledning känner jag en stor lust att härma ett får. Vet itne varför, har aldrig egentligen haft nån stor fachination för just får, men idag så känner jag att det känns rätt att härma ett. Eller kanske ett lamm, men nä ett får känns bättre. Jag försökte faktistk blogga som om jag vore ett får, altså blogga bräkande, men det gick inte. Man kan inte bräka i skrift, eller det är svårt iaf... Dont try yhis at home kids... Får är väldigt gulliga, de ser så dumsöta ut lixom, typ "Jag förstår dig, men jag förstår dig inte... Jaaag viiil haaa een kraaaaam" nästa gång jag ser ett får ska jag kidnappa det, så om du är fåraherde så bjud inte hem mig...
Hahaha kom just på nåt nån sa för nåra år sen, det var kul, hoppas du inte tar illa upp för att jag ska citera dig vem du nu var. Så här sa h*n iaf:
"Jag bugar och bockar. Ja bockar vet vi ju alla vad det är, det är sånna där manliga får, men bugarna då, vad är de för några? Och vad har de att göra med att tacka?" Hahaha tacka, fattar ni? värsta grymmt.

Nä nu lämnar vi fåren ett tag och går över te mer relevanta saker. Tydligen är Missionskyrkan rätt populär bland mina konfabarn. Ni vet frikyrkor, det råder ju ett ständigt ordkrig mellan oss om vilker samfund som egentligen är bässt. I Edsbyn står slaget främst mellan Smyrna och Pingst eftersom de är störst. 2 av konfirmandera listade idag hur de rankar kyrkorna i Byn,bör sägas att båda är Smyrnister.
K - Ska jag berätta topplistan på vilken kyrka som är bäst? Så här är det, 1.Smyrna 2.Mission 3.Pingst och 4.Salem.
R - Japp, så är det 1.Mission...NEJ Smyrna mena jag... Smyrna
Kan det ha vare en liten Freudiansk felsägning där kanske?? Har vi möjligen en missionare under progres där?? Ja så måste det vara :P
De är så sköna ja gillar konfirmanderna. Verkligen.
K (angående att Joe labero är i Bollnäs nu) - Han är värsta cool. En gång såg jag ett trick han gjorde när det var en kvinna som flög i luften utan att nån höll upp henne. Och sen så gick han rakt igenom henne.
R - Svartkonst.
K - Men så säger ju du om allt.
R - Man måste vara vaksam.

Ajja nu har jag flummat färdigt för ikväll. Ligger ju nästan på askkops nivå det här: "Stupid stupid ashtray!!! What the fuck do you think you are doing trying to make me look stupid?!?!?!?!" Haha Thailand, härliga tider :P

Bless

1 kommentar:

Anonym sa...

som ett får skulle vi alla må bra av att vara ibland tror jag :P
bää på dig :P