söndag 20 april 2008

Så kan det vara.

Jahapp, då sitter man och loggar igen dåe.
Igår så hade jag tonår, det var ju nice, lite soft, kolla på första delen av Human Trafficking, jag rekomenderar att se den, rätt psykist jobbig fil, men jag tror den är viktig, viktigt ämne, se den.
Sen idag så hade jag första samlingen med den nya gruppen för "nästan-tonåringar", det vart en succé tror jag, det känndes bra iaf.
Nu har ja itne gjort så mkt, ska predda imorgon, det ksa bli nice, inte preddat nåt i Edsbyn hittils, predda ju 2 ggr i Fjöget och det kändes ju bra iaf, men då hade ja iofs mer tid på mig att förbreda, men jag tor det blir bra nu med faktistk. jag gillar att predda, iofs roligare när ja får rikta mig te yngre folk, men det är kul för församlingen med.

Annars lyssnat mkt på musik på YouTube, fan jag som hade satt som mål att aldrig sitta vid YouTube, nu sitter ja apmkt, itne roligt. Måste skärpa mig. Ajja, idag hare blive mkt lyssnande på Nightwish, Manowar, Hammerfall och Sonata Arctica asså banden som gällde när ja typ gick i nian, hade en sån period då. Den sitter i lite grann känner ja, det är faktistk bra musik. Ramstein oxå, då minns vi nian. Haga, rätt ok tid, vi hitta på mkt tok den tiden i livet. Ellerhur då Peachy visst var det rätt goa år på Haga? Hahahaha när Simon skulle klättra i ett träd minns du det? Good times. man blir ju nästan lite nostalgisk. Dock kommer jag aldrig känna mig som ett Hagabarn, jag är Ljustadalare in i själen. För övrigt så typiskt Sundsvall att rivalisera mellan stadsdelarna, Sundsvallare är nog extrema på det... Men så är ju vi Ljustafolk liiiiite bättre än alla andra oxå, ellerhur Mari?:P Vi är som eliten typ :P

Bara det ja ville säga idag :P
Hare kanoners

Bless

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah, jaa det var ju helt underbart den där off-pist-åkningen...mina ideer är alltid så bra :P och när mattias frågade hur många varv vi åkt, när vi var helt snöiga och 30 min försena, oslagbart...