måndag 14 april 2008

Ännu en dag.

Jag är lite agrovated idag. Jag är lite småsur för att vara ärlig. Kan inte hitta nån eller nåt spec som framkallat min agrofeeling. Är väll lite kombinationer av olika saker. Some things just piss me off so to speak. Kanske snön till exempel. Snö är amatörmässigt, stupid snö. Men det regna idag, det är gött, regn tar bort snö, ge mig mer regn. Kan även meddela att det finns fler än jag som skulle behöva ta sig en resa te Musikbörsen och investera i en takthållare (nej, inte Du som påtalade det för mig, You makes me happy, you vet who du är). Dock hoppas jag att skillnaden ligger i det att när jag har problem med takthållningen så förösker jag bättra mig och kan erkäna att ja nu missade jag rätt många taktslag här. En del bara fortsätter spela sin låt i världens otakt, utan att inse det själv eller visa nån vilja att hitta rätt rytm i låten. Dags för våra etablerade musikaffärer att söka upp dessa otaktade musiker och tvångsge de en takthållare. Takthållare åt folket.

Men men, är ju bra saker som händer oxå. Hade Nying idag, de är roliga mina 3or som jag har ansvar för. Idag hade jag gjort en tipsrunda åt de, de hade alla rätt allihop. Sen att jag kanske inte gjorde världens eriösaste frågor är ju en annan sak. Hahaha gillade starkt "Vem vann Melodifestivalen iår? 1. Edsbyn IF Bandy X. Cahrlotte Perelli. 2. Christer Sjögren" Och "Vad är Carola känd för? 1. Hon är den bästa spelaren i Edsbyns IF Bandy . X. Hon kan sjunga. 2. Hon är Sveriges statsminister. " haha ni kanske hittar temat? Hade nåt alternativ som hade med Edsbyn IF Bandy att göra på alal frågor. De förstod min humor =)
Hade möte idag även, trevligt, satt i mitt kök och drack kaffe och planerade. Trevligt. Hittade ett läge att ta ett bra kort me fin vårkänsla idag, komemr komma upp på bdb.
Så dagen har vare med med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Takthållare åt folket - Ja