lördag 5 april 2008

Fredagkväll

Självklart är det dags för en tattoo, men det var väll det ni försökte säga egentligen förstår jag nog :P
Dock har jag inget motiv än, men uppgiften är utdeligerad så processen är igång iaf.
Annars idag har jag inte så mkt att säga, inte gjort så mkt, messt tänkt jobb. Men jobb är kul så det var ok.
Sen på kvällen har ja sutte hemma och drucke kaffe och lyssnat på musik. Har riktigt frossat i Winnerbäck låtar. MEN så har jag även återupptäckt en av mina forna favoriter, nämligen Peaches!!! Jag hade typ glömt de, vilket ju är riktig synd och skam, jag menar låtar som Rosa Hellikopter och Dynamit Nitroglycerin Baby gör ju de till ett av de bästa banden nånsin. Så jag har repeatet Rosa Hellikopter typ hela kvällen även. Sjukt bra låt, den är som bra och dansvänlig och gullig på samma gång, och videon är ju sjukligt gullig. Nä nu äre Peaches som gäller.
Minns gammla goda tiden när ja typ gick i grundskolan, och hade en gammal 3310 som mobil, då jag hade Rosa Hellikopter som ringsignal i flera år. Dags att ha det igen känner jag. Jag kanske skulle tatuera in en rosa hellikopter på ryggen eller va säger ni??

Imorrn inget speciellt, ska leda gudstjänsten på sönda, så bilr väll messt att planera inför det.
Men ajja nu ska jag sova, men vill avsluta med att säga dessa väl välda ord:

I en rosa hellikopter ska jag flyga hem till Dig
I en rosa hellikopter ja då flyger jag till Dig varje dag
I en rosa hellikopter hela vägen hem till Dig
I en rosa hellikopter ja då flyger jag genom stjärnorna till Dig

Bless

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vid första länsingen trodde jag faktiskt det var MIG du pratade om :P

Anonym sa...

rosa hellikopter, som tattoo? :/
alltså, du är ju värre än jag trodde...
aja, jag tycker fortfarande inte att du ska tatuera dig!
Lisa