lördag 26 april 2008

Joel Water Bäckman :P

Shiet va ja dricker, det är ju nästan groteskt att se. Som typ en svamp eller nå. Sen ja kom hem te byn, har ja konsumerat, en 50cl me nån slags kolsyrat vatten, en Powerade, en RedBull, en Brämhults Apelsin/Jordgubb, och snart en liter SodaStreamat kranvatten. Jag är inte van att längta efter drickbara ämnen. Bara kaffe dåe. Asså jag är en sån här som dricker vätska för att man som måste, eller köper typ juice och grejjer på infall och glömmer bort de i kylskåpe, mjölk brukar ja en tendens att missa bästföredatum i mitt kylskåp innan de är en fjärdedel druckna. Jag gillar itne ens vatten om det inte är kolsyrat. I vanliga fall snittar aj en liter om dan te måltider typ...
Men nu längtar ja asså efter vätska, även i Sundsvall vettu, gick runt me nåt drickbart i handen typ hela tiden. Vad är det med mig? Känns wierd...
Ajja ska klura lite på detta...

Bless

Inga kommentarer: