måndag 28 april 2008

Nån???

Frisör i Edsbyn nån???? Tips??? Förslag???
Jag måste klippa mitt hår känner jag, börjar se lite ut som typ en eremit eller nåt i håret. Fluffhuvve är jag det.

Tatuerare i Bollnäs- Ovanåkertrakten nån?? Snart är det dags känner ja, nu äre läge. Tipsa mig om bra tatuerare i ovan nämda område. Annars åker ja ner te Örebro och kör på Needle Demon, de liter ja mkt på.

För övrigt va ja just uppe på kyrkan, och på vägen hem höll ja på att bli ihjälkörd av en bilist som speeda som en tok in i rondellen typ en meter framför min bil. Vissa människor ska inte ha körkort. Det gäller främst dessa ligister som tror att de alltid har automatisk förtur i rondeller oavsett hur den övriga trafiken ser ut, samt de här stolpskotten som vägrar blända av under nattkörning, speciellt de som har helljusen på när de ligar bakom andra bilar. Det är sånna människor jag lackar ur totalt på. Skärpning bilistsverige!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

klippa fluffet, det va de värsta :P

Anonym sa...

Ta en sax...ställ dig framför spegeln och klipp upp det! Eller vänta lite...nej, gör inte det! Sök upp en frisör! Mm...

Okej, jag har funderat nu och säger "ja tatuering på mig!" fotleden kanske? Eller så skiter jag i det och ritar med blckpenna istället! haha