torsdag 17 januari 2008

Sundsvall

I Sundsvall över dan idag, kom hit igår natt, körning gick fett bra, starta typ 21.30 från Byn, va i Sudsvall typ 00.30 typ ingen trafik ute, ren glädje att köra =)

Idag rätt soft, gjorde schemat för gudstjänsten tidigare på dan, sen ner på stan, hämta ut tågbiljetterna och hotellbokningen inför Thailand. Samt begåvade mig med en ny piercing, det blev en så kallad "Johanna" dvs i örat. Ni som känner Johanna Hägg vet ja pratar om, ni andra får leva i ovisshet :P Mitt mål är att bli den messt piercade SMUaren :P
Senare ska ja ner på stah och ta en fika me B, tervligt det.
Imorn hem te Byn igen och ha Tonår, stuler även med mig en Siri ner te Byn, trevligt trevligt.

Annars inte så mtk att säga. Hare göttast.

Bless.

1 kommentar:

Anonym sa...

ska du stula mig din räv! men det är lugnt, jag plockar med handskar film och gura (ev. eller munspel - beror på) så jag klarar mig nog! (Matteboken vill jag helst glömma hemma...)