tisdag 15 januari 2008

Kedjebrev

Kära vänner, det är väll iofs trevligt att ni tänker på mail och slänger iväg ett mail lite då och då. MEN, jag ser faktsitk gärna att du inte skickar kedjebrev till mig. Vi kan ju ta alla fakta här och nu, så vet du innan lusten att skicka iväg ett kedjebrev blir dig övermäktig. Jag tänker INTE skaffa en facebook, det är inte prioriterat i min värld. Jag tänker trologtvis inte heller skaffa nån annan community, är fullt nöjd redan, så skicka inga sånna inbjudningar.
Skicka heller INTE en varning om att mitt msnkonto kommer sätngas ner om ja inte skickar vidare det mailet te typ 1 miljon andra stackare. Du vet att det inte är sant, jag vet att det inte är sant.

Så nu har vi löst det.
Kedjebrev= Nej tack
Andra brev= Ja tack

Bless

1 kommentar:

Anonym sa...

yää, död åt kedjebreven!