fredag 4 januari 2008

Jag vill lovsjunga Dig Jesus!!

Bara några enkla ord
Har säkert sagt dom tusen gånger
Ibland utan att bry mig
Ibland ropat dom i ånger
Hör mitt hjärta hör min enkla bön
Jag älskar dig, jag älskar dig
Jag älskar dig Jesus, Jesus, Jesus


När musiken är slut
Och allting dör ut
Ja då kommer jag
Jag vill bara ge
Något värdefullt
Som välsignar Dig

Jag vill ge mer än en sång
För en sång i sig själv är inte det Du vill ha
Du söker djupt innom mig
Bakom tankar och ord in i mitt hjärta du ser

Jag vill tillbaka till Hjärtats Lovsång
Och den handlar om Dig, bara om Dig Jesus
Förlåt mig för vad jag gjort den till
När den handlar om Dig, bara om Dig Jesus

Du som är min kung
Vad har jag att ge
Mina ord tar slut
Fastän jag är svag
ger jag allt till dig
Varje andetag

Inga kommentarer: