torsdag 31 januari 2008

Sjuk och div. annat

20 dagar!!!!!!!!!! Nu äre riktigt nära, nu äre på g, snart Thailand. Snart B, snart äre dax =). Läre bli legendariskt, kommer bli så grymt bra.

Nu ha ja vare inne i en sjukdomsperiod ett tag, typ sen i måndas hare vare lite sjukligt, men nu börjar det lätta, har haft en kraftig förkylning eller någe, och jag som kär me både halsduk och mössa för försga gången på säkert 10 år. Ja eller mössa har ja nog itne använt på 15 år med undantag för när ja har åkt snowboard eller slalom, men halsduk var nog 10 år sen. Frågan är om ja nånsin har använt både halsduk och mössa samtidigt nån gång?? Men ajja, ja drar gränsen vid vantar iaf sånna har jag inte på mig. Tror inte på vantar, det är bara en myt...
Ajja jobbigt iaf me förkylning. Men som sagt lättar nu. men hoppade konfan idag iaf, jag hade ändå inget ansvar så det var lugnt. Nästa vecka har jag lektionen, det ser jag fram emot, har även fått mitt "special" ämne att snacka om så det känns bra. har ju faktistk predikat över just det ämnet i Fjöget, samt improviserade ihop en minipredikan om det i Hackvad (mötesledarn hade fått infon att jag skulle predika, men jag hade inte fått den infon så ja improviserade)SÅ ja känner mig säker.

Annars rätt lugnt, ledig imorrn, funderar på om ja skulle ta mig ut te backen och åka lite, men det blri nog inte, måste spara pengs inför resan.

Skapade även ett drama för barn idag till gudstjänsten på sönda. Det blev bra tror jag. Gjorde en tolkning på Johannes 6:1-15 ur bibeln. blir nog sjukt bra tror jag.

Bless

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag vann citatleken denna gången!!!!!