fredag 18 januari 2008

Ännu ett inlägg i debatten.

Asså jag är fett nöjd med min nya piercing, så sjukligt vacker!!! Det är skrämmande va nöjd jag är, nu kommer ja nog inte börja tänka på en ny på minst ett år. Hahaha det blir en om året, har vare så på sista tiden, när ja gick i 2an gjorde ja den i ögonbrynet, i 3an en i örat (senare borttagen), året i Fjöget kom den i bröstvårtan till och nu den nya i örat. Undra vad det blir nästa år? :P Troligen mer i öronen. Men en tatuering skulle ju inte sitta fel heller...

Fett trevligt att va nere på stan och fika me B, Malis var oxå med, mkt trevligt det. Vart standardfiket Waynes såklart, gött ställe det, de har stoooooora kaffekoppar :P Det är bra för mitt kaffeberoende :P
Dock tror jag itne vi sa så mkt kreativt, satt messt och längta te Thai, vill jue åka nu typ. Värme och glädje som man brukar säga. Snart tebax te Byn igen dåe. Känns bra, Tonår imorrn, det är bra. Sen gudstjänst på Sönda jag ska leda den det kan bli kul, satt och tog ut psalmer idag, tror ja lyckades rätt bra, lite osäker på om den ja valde te kollektpsalm passar dock men det löser sig nog. Annars är ju Som en härlig guddomskälla den optiala kollektpsalmen. Tänkte bara meddela om du undra lixom :P

Kom just på att jag är i Thailand när jag fyller år... Coolt. Däremot leder ju det till att jag inte kan va hemma och gratta Tvillingsyster när hon fyller =( Den stora frågan är vilket år jag och Tvillingsyster äntligen ska lyckas tajma in en gemensam utgång på våra födelsedagar??? Jag saknar Tvillingsyster... Hufudstaden ligger långt bort...
Kan inte heller gratta Liz Axe när hon fyller år =( Men jag ska tänka på er, ska köpa nåt thailändskt i pressent :P

Asså saken är den att jag har tråkigt, inte trött nog att sova men inget att göra vaken heller därav att jag bloggar...
Men nä nu får det räcka, jag är rätt trött ändå.
Vill bara avsluta med att säga några väl valda visdomsord:
"Winnerbäck+Kladdkaka=Sant"
Stog det på väggen breve Lissebergshallen noterade det när ja va nere på konsert där, det är lite coolt =)

Bless

Inga kommentarer: