lördag 22 december 2007

Välkommen till min blogg

Ja, då har ja inlett mitt bloggande här dåe,kände att det var dags för en förnyelse, därför ja bytte bort min gamla blogg.
Bytte Sundsvall mot Edsbyn. Bytte Ettåring mot Ungdomsledare. Bytte ÖrebroVärmlandDal mot Mellansvenska. I samma veva kan man lika väl byta blogg även.

Livet i Edsbyn känns bra så här inledningsvis. Känner att det kan bli bra det här. Sundsvall är alltid stort för mig, och Fjöget känns fort som hemma, men ge mig ett tag i Edsbyn så kommer livet att leka där med.
Skönt är iaf att vara tebax i Mellansvenska distriktet, skulle kunna vara världens bästa distrikt, iofs är ÖVD oxå världens bästa distrikt, de delar på den platsen, men det var i Mellansvenska allt började så att säga.
Ja kan även upplysa om att jag har världens bästa jobb, ja trivs verkligen med att va ungdomsledare. Att få jobba med barn och ungdomar är fett roligt, och att jobba med att sprida Jesus budskap är verkligen otroligt.

Sen om lite knappa två månader bär det av te Thailand i sällskap med B även, det ska verkligen bli bra tror jag. Kommer att bli en minnesvärd resa.

Kort sagt kan man säga att livet
Over and out.
Bless
//Philo

Inga kommentarer: