onsdag 13 februari 2008

Skammen är stor.

Idag kära vänner har det hänt nåt jag aldrig trodde skulle hända. Jag har frångått mina principer å det grövsta. Funderade ett tag på att mörka detta och inte hänga ut det på min blogg. Typ låtsas som det aldrig hänt. Men jag skall vara en man och stå för mina handlingar, hur pinsamma och frånstätande de än är. Jo det är så att jag har frivilligt vare inne på YouTube och tittat på klipp. Jag vet... Jag skämms. Jag skämms mkt, jag skämms VÄLDIGT mkt. =(
Men det var faktsitk nästan värt det måste ja säga, kolla på klipp em Björn Gustafsson. Han e rolig. Sen kolla på Filippa Bark klipp, vilken kvinna det är, ja ska gifta mig me henne har jag bestämt. Sveriges bästa humor nånsin.

Sen körde ja lite nostalgi, satt och kolla på Stockholm Live klipp me Shan "The Man" Atci. Takes me right back to Teaterklassen när vi typ gick i trean. Shan va typ våran husgud.

Ja nu äre ju bara en liten vecka kvar te Thailand. Känns fett bra.
Vad annars? Trött. Rastlös. Kaffeabstinens. Glädje. Saknad(fruktansvärd skanad, jag saknar Dig!!!).
Äh nu äre bara svammel, nu snakas det ju bara skit. Lägg ner eller säg nå vettig pöjkvasker. Tala ur nattmössan nu grabben.
Aa okejdå, ja slutar väll här dåe.

Bless

Inga kommentarer: