måndag 11 februari 2008

Ja lite allt möjligt

Ja, dagen idag har itne bestått av så mkt speciella händelser för min del. Den här förkylningen som har spökat senaste veckorna men aldrig riktigt bryte ut, har äntligen slagit till. Så jag har som legat halvdöd i soffan hela dan och vare alldeles för plågad för att röra mig. Men det betyder att när den här förkylningen har ebbat ut så slipper ja den sen, då kan ja bli frisk på riktigt så ja är glad ändå.
Sen hade ja Nying på kvällen. Det var kanske inte det bästa för min huvudvärk, men men, det löste sig iaf. det var en bra Nyingkväll.

I övrigt bör noteras att Amalia "Malis" Johansson har tagit körkort idag, det är coolt. Grattis Malis, verkligen. Det är stort det altså, jag blir värsta rörd. Värsta grejjen jue, ja menar körkort, det är inte att leka med. Jag blir så stolt över dig Malis, verkligen, you go girl!

Imorrn blire väll som idag, halvdöd i soffan. Åh jag har börjar följa Gilmore Girls värsta slaviskt, sjukt bra program. Äre förresten nån mer än jag som tycker att Stina "Slacker" Jonsson bär ofantlig likhet med Rory Gilmore. Asså typ te sättet och så...

8 dar te Thailand!!

Inga kommentarer: